בניית אב טיפוס

בניית אב טיפוס – אב טיפוס הנו מושג רחב המתייחס למרבית המוצרים הקיימים במשק או לכאלו הנמצאים בשלבי רעיון/יזמות שונים ומחויבים להציג אב טיפוס-prototype

למשקיעים או לשותפים בטרם יחלו בהשקעות כספיות משמעותיות העלולות לגרום לאובדן העסק עוד בטרם התחיל את חיו העסקיים.

אב טיפוס הנו למעשה מוצר בפיתוח מלא אך חד פעמי וראשוני, האמור להציג בפועל את תהליך עבודת הרכיב/תוכנה/מוצר בפשטות וביעילות על מנת להמחיש בפועל למשקיעים ואחרים כיצד המוצר הסופי אמור לעבוד.

לרוב אב טיפוס פותח עבור התעשייה הישנה והכבדה, תהליך זה מקובל בתעשייה עשרות שנים ויותר ובא למנוע תהליכים יקרים אשר בסופם התברר כי למוצר אין התכנות בשוק, או לחילופין המוצר אינו עונה לדרישות.

ב-20 שנים האחרונות בהם תעשיית היי טק צמחה והתרחבה, בייחוד במדינת ישראל, נוצר צורך מהותי לפיתוח אב טיפוס על מנת לעודד השקעה של משקיעים ויזמים. לא עוד אב טיפוס לצורכי התעשייה המסורתית אלא כיום מפתחים אב טיפוס לכל סוגי המוצרים, בין אם מדובר בתוכנה או ברכיב תעשייתי כלשהו או במכונה שלמה.

על ידי פיתוח אב טיפוס בעלות של אלפי דולרים (תלוי במוצר ובמורכבות) ניתן לקבל גרסה מוקטנת של המוצר העובדת כמו המוצר אב, כך יוכלו המשקיעים להתרשם ולהחליט האם הם מוכנים להשקיע במוצר המוגמר או לאו.

בנוסף לכך, החברה / סטארט אפ יכולים להציג את האב טיפוס בתערוכות וכנסים בישראל ובעולם, ללא צורך במצגות מורכבות אשר אינן נותנות דבר וחצי דבר למשקיעים או למצב הפיתוח בו נמצאת החברה כיום.

הצגת אב טיפוס בעצם מייצרת את רוב האמצעים השיווקים הנדרשים לחברות ומפתחים על מנת להציג את הרעיון שלהם, עוד בטרם יש מוצר מוחשי כלשהו, אלא לרוב רק ניירות ותכנונים שונים ומגוונים, מעט כמו השיווק של קרקע חקלאית שטרם הופשרה, אך במשרדו של המתווך תחשפו למצגות מרהיבות עין והדמיות שלא יותירו אתכן אדישים…בניגוד לתחום הנדל"ן בתעשייה המסורתית או בתעשיית ההיי טק נדרש היזם להציג תוכניות, מחקרים אודות המוצר, תכנית עסקית מגובשת ועוד מתן תשובות נוספות.

פיתוח ובניית אב טיפוס אינו דבר של מה בכך, דרוש לכך ידע רב ויכולות הנדסיות מתקדמות, הן על ידי המפתחים והן על ידי הגוף המבצע זאת עבורם. סטייה קלה מהתוכנית תגרום לאבדן המוצר ולפיתוח חוזר אשר יגרום לבזבוז זמן וכסף. לכן חשוב לבחור בחברה בעלת נסיון עשיר וידע עצום בפיתוח אבי טיפוס.

חברת נובטק בנתה מוניטין של שנים רבות בפיתוח אב טיפוס לצרכים שונים ומגוונים במשק הישראלי ומחוצה לו, בחברת נובטק אנו מעסיקים את מיטב המוחות הישראלים אשר יקימו עבורכם אב טיפוס יעיל וברור וכמובן עובד ומתפקד בהתאם לאפיון הטכני שנמסר. הידע הרב שצברנו מאפשר לנו גם לסייע לכם לתקן את האפיון על הדרך בהנתן העובדה כי אנו בעלי ידע רב ומצטבר ונשמח להעניק לכם את התובנות שלנו.

אנו בנובטק קשובים לצרכים שלכם, מורכבים או פשוטים ככל שיהיו, נלווה אתכם בצורה בטוחה ומקצועית עד לקבלת אב טיפוס מוכן להצגה בקרב משקיעים ואחרים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ללא כל התחייבות

שתף מאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב print
שיתוף ב email
סגירת תפריט